Alla inlägg den 7 november 2013

Av emogal - 7 november 2013 21:00

Den stora frågan som ekar i mitt huvud nu är "vad ska man göra?". Funderar på att ta kontakt med BRIS eller någon annan hemsida som jag kan prata med. Just nu orkar jag ingenting. Förlåt för en dålig bloggning idag (och igår om jag kommer ihåg rätt) men jag är verkligen inte motiverad för att blogga nu. Jag mår uruselt på grund av flera olika anledningar. Kommer nog uppdatera mer ikväll. Ha det bra så läng

Av emogal - 7 november 2013 03:53

Förhoppningsvis kan jag sova nu. Kan berätta vad jag har gjort idag.

Jag har varit hemma från skolan på grund av att jag har varit sjuk. Hemma har jag inte gjort så mycket. Kollat lite på internet, chattat lite och spelat howrse. Plus va inte särskilt glad idag kan man säga.

Godnatt och jag hoppas att ni är okej. Nu ska jag sova eftersom jag ska på den dumma skolan imorgon

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och tack för att du kikar in här! Den som driver denna blogg är en 14 årig tjej som kan betraktas som Emo. Jag gillar att skriva böcker och sagor och det är det mesta den här bloggen kommer handla om men även om mig själv (inte lika mycket som böckern

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att det är fel att vara emo?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet inte vad emo är

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards