Alla inlägg den 15 november 2013

Av emogal - 15 november 2013 22:35

Hej alla underbara bloggläsare :) hoppas ni har haft en bra dag idag för det har jag. Kan lätt säga att jag har aldrig varit såhär lycklig som jag är nu på länge. Har spenderat större delen av dagen med min underbara pojkvän. Vi har gjort allt möjligt kan man säga. Imorgon blir det lite dålig bloggning på grund av att jag ska vara med min pojkvän. Är jätte trött nu måste bero på att jag inte har sovit så bra och för att jag har ätit väldigt lite idag. Dagens kaloriintag har varit ungefär 800 kalorier. Känner mig nöjd över det men jag både ätit glass och godis så har väl gått upp till 50 kg igen. Ska i alla fall gå och sova nu så att man slipper vara trött imorgon. Godnatt <3 P.S ska även göra dom här övningarna varje dag :)

Av emogal - 15 november 2013 10:08

Hej allihopa. Just nu sitter jag på skolan och väntar på att min första lektionen ska börja som är svenska och efter det har jag lunch men vet inte om jag ska äta eftersom jag nyss åt frukost :/ Efter lunchen har jag fysik i 2 timmar och efter det slutar jag skolan. När jag kommer hem ska jag nog vara med min pojkvän och en av hans kompisar. Kommer inte på så mycket att skriva nu så hejdå och vi syns snart

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och tack för att du kikar in här! Den som driver denna blogg är en 14 årig tjej som kan betraktas som Emo. Jag gillar att skriva böcker och sagor och det är det mesta den här bloggen kommer handla om men även om mig själv (inte lika mycket som böckern

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att det är fel att vara emo?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet inte vad emo är

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards